neděle 26. ledna 2014

L'Oréal beauty package

K mému letošnímu předplatnému ELLE jsem dostala jako dárek tuhle kosmetickou sadu od L'Oréal. Hned jsem se všem produktům podívala na zoubek a výsledkem je tato recenze :)




Rtěnka

Nikdy jsem moc rtěnky nepoužívala, neměla jsem na ně odvahu a zdálo se mi, že mi nesluší. Nicméně tenhle kousek od L'Oréal má hezkou přirozenou růžovou barvu a moc příjemnou konzistenci. Nelepí, neobsahuje extra množství třpytek a nevysušuje rty. Také je mi sympatický kulatý tvar tyčinky :)
Odstín 102, Mauve Cherie




Lak na nehty
S laky od L'Oreal mám velmi dobrou zkušenost, zvláště s touto novější řadou. Co se týče balení, mají akorátní tvar a plochý štěteček, kterým se lak dobře nanáší. Konzistencí není ani řídký, ani se netáhne a po nanesení je nehet hladký, lesklý a nevybledne. Mě osobně na nehtech vydržel týden ve stejném stavu, jako první den. Konkrétně tenhle odstín (401, Rouge Pin Up) je taková ta typická klasická sexy rudá. Nanesla jsem 3 vrstvy, ale stačily by i 2 :)




Řasenka
Tuhle řasenku jsem používala předešlý půl rok a byla jsem s ní moc spokojená. Potrpím si na kvalitní kartáček, radši mám plastové, než štětiny. Tenhle řasy oddělí a zvýrazní i ty krátké. A co hlavně, řasenka se nerozmazává a nedělá žmolky.




Linky ve fixu
Fix mi přijde ještě lepší, než jakékoliv tekuté linky, protože ty lepí, stírají se a trvá, než zaschnou. Tenhle fix mě mile překvapil tím, jak drží. Vůbec se nestírá, nerozmazává, a to jsem se opravdu snažila, drhla jsem, a ono nic! Pod vodou částečně pustil, ale nerozpil se, což znamená, že zůstane i na "zpocených" víčkách, která známe mi, kdož se vracíme někdy domů za tmy. Pro mě je to z tohohle balíčku jasný Top :)



Lesk na rty
Barva je "barbie" růžová s malým obsahem třpytek, ale na rtech nepůsobí kýčovitě. Malinko lepí, když se vrchní vrstva setře, ale záleží na člověku, jak moc mu to vadí.
Odstín 102, Romy




A ještě celkový swatch:


Žádné komentáře:

Okomentovat